بهترین نرم افزار حسابداری برای مشاغل کوچک

img
img
img
img
shape
shape
بهترین نرم افزار حسابداری برای مشاغل کوچک

بهترین نرم افزار حسابداری برای مشاغل کوچک

بهترین نرم افزار حسابداری برای مشاغل کوچک


نرم افزار حسابداری چیست؟ نرم افزار حسابداری نرم افزاری است که به کسب و کارها در مدیریت داده های حسابداری و نگهداری سوابق تراکنش های مالی مانند صورتحساب، صورتحساب، حقوق و دستمزد، حساب دریافتنی، حساب پرداختنی و غیره کمک می کند.

صاحبان مشاغل کوچک از نرم افزار حسابداری سود می برند نرم افزار حسابداری به آنها کمک می کند حساب های دریافتنی و پرداختنی را ردیابی کنند، درک روشنی از سودآوری خود داشته باشند و برای فصل مالیات آماده شوند. در دنیای نرم‌افزار حسابداری، کسب‌وکار کوچکی است که می‌تواند از نرم‌افزارهای خارج از جعبه بدون نیاز به سفارشی‌سازی‌های گسترده استفاده کند. همانطور که یک تجارت رشد می کند، نیازهای حسابداری آن پیچیده تر می شود و یک سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی سفارشی (ERP) اغلب مورد نیاز است.

انواع مختلفی از نرم افزارهای حسابداری برای کسب و کارهای کوچک با قابلیت ها و برچسب های قیمتی متفاوت وجود دارد. به طور کلی، نوع صنعت و تعداد کارکنان دو عاملی هستند که می توانند به صاحب یک کسب و کار کوچک کمک کنند تا نرم افزار حسابداری مناسب را انتخاب کنند. برای مثال، یک فریلنسر به همان ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری که صاحب یک رستوران است نیاز ندارد.

خوشبختانه، تعداد زیادی برنامه حسابداری مبتنی بر ابر، با امکانات کامل و توانا وجود دارد که استفاده از آنها آسان است و می تواند به صاحبان مشاغل کوچک کمک کند تا بر امور مالی کسب و کار خود کنترل داشته باشند.


ویژگی های یک نرم افزار حسابداری خوب


انعطاف پذیر بودن

بررسی کنید که نرم‌افزار حساب‌های کسب‌وکار کوچک انتخابی شما می‌تواند متناسب با نیازهای شما باشد. هرکسی نیازهای متفاوتی دارد و دانستن اینکه می‌توانید نرم‌افزار خود را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید، می‌تواند ارزشمند باشد. همچنین به این معنی است که اگر نیازهای شما در طول زمان افزایش یابد، می توانید آن را ارتقا دهید.



قیمت نرم افزار حسابداری ( هزینه )

نرم افزار حسابداری مشاغل کوچک بسته به نیاز شما قیمت متفاوتی دارد. برای چیزی ثبت نام نکنید که عملکردی بسیار بیشتر از نیاز شما دارد زیرا ممکن است هزینه ها نیز افزایش یابد. به همین ترتیب، بسته حسابی را انتخاب کنید که اگر تجارت شروع به رونق کرد، قابل ارتقا باشد.


گزارش دهی دقیق

دانستن اینکه ارقام شما صحیح هستند و آنطور که باید باشند، حیاتی است. بنابراین، استفاده از یک نام تجاری نرم افزار حسابداری آزمایش شده اغلب برای بسیاری راه حل است. این مسیر همچنین تضمین می‌کند که نرم‌افزار شما به‌طور منطقی در آینده قابل اثبات است و با تغییرات قانون سازگار می‌شود.


پشتیبانی فنی

اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید، پس زمان پول است، بنابراین بررسی کنید که بسته شما به شما امکان دسترسی به پشتیبانی فنی با کیفیت را می دهد. در صورت بروز مشکل، داشتن یک متخصص، چه از طریق تلفن یا از طریق ایمیل، می تواند کمک بزرگی باشد. برخی از پشتیبانی ها رایگان است، کمک های دیگر پولی است.


ادغام آسان با سایر سیستم ها

اگر یک کسب و کار کوچک را اداره می کنید، داشتن یک بسته حساب که می تواند با سایر سیستم های شما برای ساده کردن گردش کار ،کار کند، حیاتی است. همچنین به دنبال قابلیت‌های گزارش‌دهی سریع و آسان و گزینه‌ای برای اشتراک‌گذاری داده‌ها با افراد حساب خود در هر زمان که نیاز بود باشید.


نرم افزار حسابداری نارنگ سیستم


نارنگ سیستم یکی از پیشروها در رده نرم افزارهای حسابداری است. این نرم افزار آسان‌ترین راه حل حسابداری برای حسابداران آزاد و مشاغل کوچک در حال حاضر در بازار می باشد.
نرم افزار حسابداری نارنگ سیستم توسط بیش از صدها کاربر در سراسر ایران برای ساده سازی ردیابی زمان و صورتحساب استفاده می شود.نارنگ سیستم اخیراً محصول را به‌روزرسانی کرده است تا امکان همکاری آسان بین اعضای تیم را فراهم کند و داشبورد جدیدی را اضافه کرده است که می‌توانید وظایف را اولویت‌بندی کنید و پرداخت‌ها را مدیریت کنید.

ویژگی‌های کلاسیک تغییر نکرده‌اند و نارنگ سیستم همچنان به ارائه عملکردهای فاکتور به پرداخت با بالاترین نرخ، از جمله درگاه‌های پرداخت مستقیم، یادآوری‌های پرداخت معوق، کارمزد تأخیر و ادعاهای پرداخت ادامه می‌دهد.
می‌توانید از این سیستم برای جمع‌آوری آسان پرداخت‌ها و خودکارسازی فرآیند صورت‌حساب مکرر برای پذیرش پرداخت‌ها استفاده کنید.
علاوه بر این، قیمت نرم افزار حسابداری نارنگ تقریباً برای هر بودجه ای مقرون به صرفه است، و فروشنده یک آزمایش رایگان 30 روزه را ارائه می دهد تا به شما امکان دهد قبل از خرید، ویژگی ها آن را آزمایش کنید.

نرم افزار حسابداری نارنگ سیستم  به کسب و کار شما کمک می کند تا هر گونه خطای حسابداری را به سرعت شناسایی و اصلاح کنید. استفاده از این نرم افزار فوق العاده آسان و عاری از اصطلاحات تخصصی حسابداری است.
این نرم افزار حسابداری  برای مشاغل کوچکی که به دنبال سادگی، صورتحساب قوی، پیشنهادات و پشتیبانی خوب از مشتری هستند، بهترین است. اگر یک کسب و کار کوچک دارید، می دانید که حتی مشکلات حسابداری کوچک می تواند منجر به سردردهای بزرگ شود. با پشتیبانی راحت مشتری نارنگ سیستم، هر روز می توانید کسب و کارتان را رونق دهید.

نویسنده مقاله: زهره نوروزی

درخواست دموی نرم افزار نارنگ سیستم
Captcha
بالا