سیستم یکپارچه ERP تحت وب ابری چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

img
img
img
img
shape
shape
سیستم یکپارچه ERP تحت وب ابری چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

سیستم یکپارچه ERP تحت وب ابری چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

امروزه می‌توان گفت استفاده از یک نرم‌افزار ERP به یکی از ضروری‌ترین بخش‌های مربوط به منابع سازمانی یک شرکت تبدیل شده است. ERP تحت‌وب به طور کلی مخففی از عبارت cloud based enterprise است. در دنیای تجاری امروزی، شرکتی که از ERP تحت‌وب ابری استفاده نکند به طور حتم در رقابت با سایر شرکت‌های تجاری شکست خواهد خورد؛ به همین علت است که اهمیت استفاده از ERP روز به روز بیشتر می‌گردد.

در حالی که بیشتر شرکت‌ها ساده‌سازی فرایندهای تجاری را ارزشمند می‌دانند، تعداد کمی در این زمینه اقدامی انجام داده‌اند. با ما در مقاله سیستم یکپارچه ERP تحت وب ابری چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟ همراه باشید تا در مورد سیستم های یکپارچه ابری، ERP تحت وب و ابر، نکات مربوط به نرم افزار ای‌آر‌پی و ... با شما صحبت کنیم.

 

Cloud ERP بهترین گزینه برای افزایش بهره‌وری است.

Cloud ERP چیست؟

ERP مبتنی بر ابر یا cloud ERP یک راه‌حل برنامه‌ریزی منابع سازمانی است که برای اشتراک توسط ارائه دهندگان خدمات ابری به مشاغل ارائه می‌شود. در سرور ابری راه دور، ویژگی‌های نرم افزار ERP از هر دستگاه متصل به اینترنت قابل دسترسی است.

در دنیایی که همکاران تجاری می‌توانند در اسناد مختلف همکاری کرده و داده‌ها را از هر مکانی وارد کنند، ERP زمانی کارآمدتر خواهد بود که از طریق خدمات ابری در دسترس باشد. این روش همچنین استفاده از یک سیستم ERP را آسان‌تر می‌کند؛ زیرا نیازی به نگهداری فیزیکی سیستم‌ها وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، کسب‌وکارها با راه‌حل‌های ERP ابری در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنند، زیرا برای دسترسی و استفاده از یک سیستم مبتنی بر ابر که توسط فروشنده اجرا می‌شود، نیازی به سخت‌افزار گران قیمت نیست.

 

ERP ابری هزینه کمتری را به شما تحمیل خواهد کرد.

ERP ابری در مقابل ERP سنتی

از سال 2013، erp تحت وب با روندی یکسان در حال جایگزین شدن به عنوان یک روند مناسب به جای erp سنتی بوده است. erp مبتنی بر ابر به کمتر از یک ششم هزینه‌های عملیاتی ERP سنتی نیاز دارد. برخی از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند ERP را در محل اجرا کنند. این روش برای استفاده دائمی به سرمایه‌گذاری زیادی نیاز دارد همچنین این راهکار به چندین سال زمان نیاز دارد تا به طور کامل در یک شرکت در مقیاس بزرگ پیاده سازی شود. علاوه بر این، الزامات فنی برای یک سیستم ERP داخلی هزینه‌های سرسام‌آوری داشته باشد.

 

ERP مدرن از ERP سنتی بسیار پیشرفته‌تر است.

مزایای Cloud ERP

مزایای ERP مبتنی بر ابر از کاهش هزینه‌های کلی و فرایندهای ساده گرفته تا دسترسی و تحرک آسان‌تر موجب می‌گردد تا erp تحت وب بهترین انتخاب برای تجارت امروزی محسوب شود. از آنجایی که همه چیز بر روی یک سرور ابری راه دور اجرا می‌شود، برای بهره‌مندی از مزایای ERP نیازی به سرمایه‌گذاری در یک شبکه کامپیوتری بزرگ ندارید. در ادامه به صورت مختصر در مورد برخی از مزایای cloud erp صبحت می‌کنیم.

بهبودهای امنیتی

یکی از بزرگ‌ترین مزایای سیستم یکپارچه ابری، امنیت برتری است که به مشاغل در هر نوع و اندازه‌ای ارائه می‌دهد. وقتی صحبت از ذخیره و بازیابی داده‌های طبقه بندی شده شرکت می‌شود، بسیار مهم است که عملیات همیشه بی خطا باقی بماند. با استفاده از ERP ابری، هرگز نباید نگران هک شدن داده‌ها توسط شخص ثالث باشید؛ زیرا سیستم تمام فعالیت‌ها را ردیابی کرده و داده‌های شما را به طور کامل رمزگذاری می‌کند.

الزامات فنی کمتر

از نظر بودجه بندی، یکی از مزایای اصلی ERP ابری این است که هیچ هزینه اضافی برای سخت افزار شبکه وجود ندارد. شما هزینه خدمات خود را به‌صورت اشتراک پرداخت می‌کنید؛ بنابراین، شرکت شما مجبور نیست صرفاً برای استفاده از ویژگی‌های سرویس، روی سخت افزار جدید سرمایه‌گذاری کند. این امر مدیریت عملیات را بسیار آسان‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر می‌کند.

قابلیت اطمینان

در بحث ERP ابری در مقابل بحث ERP سنتی، اولی مزیت دارد؛ زیرا خدمات ERP مبتنی بر ابر توسط فروشندگانی که در برنامه‌ریزی منابع سازمانی تخصص دارند اجرا می‌شوند؛ به همین دلیل است که ابر ERP عملاً بدون خرابی سیستم عمل می‌کند. در واقع، مشترکین فروشندگان ERP مبتنی بر ابر از 99.98 درصد آپ تایم لذت می‌برند. علاوه بر این، فروشندگانی که از erp مبتنی بر ابر استفاده می‌کنند دائماً به‌روزرسانی‌هایی را انجام می‌دهند تا مشترکان را در جریان تحولات خدمات نگه دارند.

حسابداری کارآمد و بدون کاغذ

اگر یک فروشگاه خرده‌فروشی آنلاین دارید، حسابداری بدون برنامه‌ریزی منابع سازمانی مشکل می‌شود. erp تحت وب نظارت بر حساب‌های شما و به روز نگه داشتن اطلاعات را به صورت ساعتی آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، ERP ابری به شما امکان می‌دهد بدون دردسر مرتب‌سازی فایل‌ها و مدیریت کارهای اداری، فاکتورها را تولید کنید و در نتیجه بازیابی شما افزایش یابد. با ERP ابری، می‌توانید فروشگاه خود را به راحتی رشد دهید و با افزایش حجم سفارشات بدون استرس مقابله کنید.

 

Cloud erp گزینه‌ای ضروری برای شرکت‌های تجاری است.

خدمات نارنگ‌سیستم

نارنگ‌سیستم مفتخر است به عنوان یکی از معتبرترین ارائه‌دهندگان خدمات مربوط به ERP همراه شما باشد. پشتیبانی سریع، کیفیت فوق العاده نرم افزارها و در نظر گرفتن تمامی جوانب خدماتی موجب شده است تا این شرکت همواره به عنوان انتخاب اول مشتریان برگزیده شود. نارنگ جزو اولین برترین ارائه‌دهندگان erp ایرانی محسوب می‌گردد.

مزایای استفاده از راه‌حل‌های نارنگ برای خدمات ERP

استفاده از برترین برنامه‌نویسان و کارشناسان موجب شده است تا نرم افزارهای نارنگ سیستم از بالاترین استانداردهای جهانی پشتیبانی کرده و به راحتی با نمونه‌های خارجی رقابت کند. صرف نظر از اندازه سازمان مدنظر، استفاده از خدمات ما می‌تواند بهترین گزینه برای بهبود و تسریع روند فعالیت تجارت شما باشد.

سخن پایانی

در این متن سعی شد به شکل بسیار مختصر در مورد ERP تحت وب صحبت کنیم. اگرچه نمی‌توان تمام خدمات مربوط به سیستم ERP تحت وب ابری را تنها در یک مقاله آورد اما می‌توان گفت استفاده از سیستم ERP نه تنها روند کلی فرایندهای شرکتی را سرعت می‌بخشد بلکه از هزینه‌های اضافی نیز کم خواهد کرد.

ERP تحت وب تجزیه و تحلیل‌های بلادرنگی را ارائه می‌دهد که به شرکت‌ها اجازه خواهد داد اطلاعات حیاتی را به محض در دسترس قرار گرفتن مشاهده کنند. این اطلاعات به راحتی در دسترس شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید تصمیمات بهتری را در مسیر کسب و کار خود با توجه به این اطلاعات بگیرید. برای شرکت‌هایی که در حوزه تولید هستند، ERP ابری بهینه‌سازی فرایند را با ارائه تجزیه و تحلیل به صورت real time تسهیل می‌کند.


نویسنده مقاله: زهره نوروزی

درخواست دموی نرم افزار نارنگ سیستم
Captcha
بالا